Mańifest Ślůnzoka

Eli prziszeł czas manifestów? Tublikowanie mo jakiś syns? Chciołbych wierzić, iże mo. Som pomału szkryflom cosik uo Polokach narodowości ślonskij abo Ślonzokach – uobywatelach Polski. Atoli noprzód zalinkuja do bloga poslunsku.eu: Mańifest Ślůnzoka (Tukej po polsku).

(…) Moja Ślůnskość, můj Dobry Kamraće, ńy je szydliwośćům. Je żech ajnfach inkszy uod Ćebje i zawsze żech taki bůł. Dlo Ńymca bůł’ech za polski, a dlo Ćebje za ńymjecki. Ńy abszlaguj mi prawa do swojigo sumjyńo, a to uůno mi godo, iże żech je Ślůnzokjym. I pamjyntej tyż, że ńy chca być uod Ćebje traktůwany choćby uoszydźićel, bo żech nigdy Će ńy uoszydźůł. Wjydz tyż, iże bezpotrzebne ancajgowańe i dźałańa byndůnce efektym złej woli źle robjům mojij miłości dlo Polski, tak jak take same dźałańa zńiszczyły moja lojalność dlo Cysorza. Chca razym ze Tobům miłować ta spůlno Polska, atoli muśisz mi zwolić robić to wedle mojigo sposobu. Eli żeś je dumny ze polskij tolerancyje i multikulturowośći czasu I Republiki, to czymu ze takům pasjům uodćepuesz dźiśej poglůndy swojich staroszkůw? Zwůl mi miłować Polska. (…)

Dziynkuja ci, Grzegorz.

Ôstŏw kōmyntŏrz

